Greece Turkish Programs

1.GÜN

ANKARA – DALAMAN – FETHIYE – RODOS

Aksam Ankara dan gece 22.30 hareket ediyoruz. Polatli Emirdag Bolvadin yolunu takiben ilk mola yerimiz Dinar a ulasiyoruz. Mola sonrasi Isparta Burdur yolunu takiben Fethiye ye ulasiyoruz. Hemen fethiye limanina gidiyor ve bizi bekleyen gemimize binmek uzere pasaport ve gumruk kontrollerimizi yaptiriyoruz. Yaklasik 1 saat 20 dakikalik yolculuk sonrasi Rodos limani variyoruz. Giris islemleri sonrasi liman disinda bizi bekleyen otobusler valizlerimizi koyduktan sonra otelimize dogru yola cikiyoruz. Otelimiz deniz kenarin da biliyoruz ki siz geceden beri yoldasiniz ve denizen tadini cikarmanizi tavsiye ederiz belki Yunanistan topraklarina gelince Yunanlilar gibi sizde SIESTA yaparsiniz.

2.GÜN

RODOS

Kahvalti sonrasi Rodos u kesfe cikiyoruz. Ilk olarak Rodos kalesine giris yaparak Hippokratus meydanini geciyoruz yaklasik 200 metre ilerideki meshur Rodos solvayelerin merkezi GRAND MASTERS sarayini sovalyeler caddesini gecerek ziyaret ediyoruz. Daha sonra Kanuni Suleyman camii, Fethi pasa Kutuphanesi, Ibrahim Pasa camii, Mustafa Pasa hamami, Rodos belediye binasi ziyaret ediyoruz. En son olarak Rodos kale duvarlari onunde resimm molasi veriyor ve serbest zaman veriyoruz yaklasik 1 saat kadar belki bazi misafirlerimiz acikmistir. Daha sonra otelimize donmek uzere otobuslerimize binerek Rodos merkezi arkamizda birakiyoruz. Ogleden sonra tekra denizen tadini cikarabiliriz.

3.GÜN

Bugunku programimiz LINDOS. Lindos Atina daki acropol den sonra en buyuk Yunanistan daki en buyuk Acropol e sahip. Lindos koy merkezin de serbest zaman ve belki plaj sefasi bile yapabiliriz. Donuste Falirki de deniz sefamizi yaptiktan sonra otele geciyoruz.

4.GÜN

RODOS

Serbest zaman veya opsiyonel turlar.

5.GÜN

6.GÜN

RODOS – FETHIYE ( MARMARIS ) – ANKARA

Ogle ye dogru otelimizden ayriliyoruz.Gemi ile Fethiye ye gecerek bizi bekleyen otobuslerimize binerek Ankara ya dogru yola cikiyoruz.

Interested in this tour? Contact us .