Malay tours

Hari 1

KUALA LUMPUR-ABU DHABI-ISTANBUL

Daftar-masuk 3jam sebelum berlepas. Berlepas dari Kuala Lumpur ke Abu Dhabi. Transit. Ketibaan ke Istanbul Ataturk Airport. Melawat Roman Hippodrome,Blue Mosque-Sultan Ahmet, St. Sophia(Aya Sofya). Teruskan untuk melawat Topkapi Palace (Topkapi Sarayi) – Daftar masuk hotel di Istanbul.

Hari 2

ISTANBUL-SOFIA (B) 558KM

Selepas sarapan dan daftar keluar hotel. Meneruskan perjalanan ke Sofia, Bulgaria. Tiba ke Sofia, meneruskan lawatan bandar di Sofia melawat bandar; Alexander Nevski Catedral, Holy Synod , National Theatre, Masjid Banya Bashi . Dikenali sebagai bandar pelanconganan. Kemudian daftar masuk hotel

Hari 3

SOFIA-SKOPJE-OHRID

Sarapan dan daftar keluar hotel.Meneruskan perjalanan ke Skopje, bandar pelancongan (Dataran Macedonia, Stone Bridge, patung Alexander, Castle Of Skoplje, Masjid Mustafa Pasha, Masjid Murat Pasha, Masjid Yahya Pasha). Kemudian meneruskan perjalanan ke Bandar Ohrid (Cinar Square, Gereja Ayasaofya , Teater Anfi, Masjid Kuloglu).

Hari 4

OHRID-TIRANA-BUDVA (B)

Lawatan ke Tirane. Peserta di bawa melawat (Iskender Bey Square, Masjid Ethem Bey). Makan tengah hari di Tirane. Melawat Opera Building Skenderbeg Square, Ministry Building dan Masjid Ethem Bey. Meneruskan perjalanan ke Budva. Daftar masuk di hotel Budva.

Hari 5

BUDVA- KOTOR-MOSTAR-SARAJEVO (B)

Budva juga dikenali sebagai Mozek Balkan. Melawat The Old Town, Ortodoks Churches dan Old Houses. Sebelum ke Bandar Kotor bersiar-siar dan berfoto di Old Town. Dari Budva ke Kotor perjalanan mengambil masa 30 minit dan akan melawat tempat seperti Shame Wall, Ortodoks Square, Major Building, Tourism Scholl, Weapon Square. Selepas Kotor perjalanan di teruskan ke Kampung Pocitel (Turkish Village). Aktivti berjalan kaki ke kampung bersejarah termasuk Masjid Ali pasa, Hill of Pocitel, Time Tower dan tempat alam semulajadi yang menarik. Kemudian perjalanan ke Mostar. Di Mostar dan City Tour d (Old Town, Masjid Koski Mehmet Pasa, Masjid Karagozbey, Mostar Bridge, Ottoman Hamams, Homes dan Muzium Perang -menonton video yang sebenar dari perang Bosnia. Kemudian menuju Sarajevo.

Hari 6

SARAJEVO-ZAGREB (B)

Sarapan dan menuju ke Zagreb. Apabila tiba meneruskan di Zagreb melawat Dolac Bazaar, Gereja St.Mark, Gereja Lotrseak, Park Cemetery Mirogoj, Taman oldes daripada Eropah (Maksimir), Muzium Arkeoliji, Muzium Negara akan dilawati. Aktiviti bebas dan terus ke hotel untuk daftar masuk dan brmalam di Zagreb.

Hari 7

ZAGREB-VIENNA (B)

Sarapan pagi di hotel dan meneruskan perjalanan kami ke Vienna, tiba Austria meneruskan lawatan bandar termasuk Opera House, Ringstrasse, Hofburg Imperial Palace, City Hall, Parliament, St. Stephen’s Cathedral, Stadtpark.

Hari 8

VIENNA-VENICE (B)

Meneruskan perjalanan ke Venice. Di Venice melawat Piazza San Marco atau bersiar-siar di sekitarnya dengan lorong-lorong jalan, dataran yang menarik , galeri seni yang hebat. Aktiviti bebas hingga masa daftar masuk hotel.

Hari 9

VENICE-MILANO (B)

Tiba untuk Milano melawat, gereja Santa Maria delle Grazie, Istana Sforza, Kedai kemewahan Galleria Vittorio Emanuele. Aktiviti bebas hingga daftar masuk hotel.

Hari 10

MILANO-ABU DHABI (B)

Selepas sarapan, masa bebas sehingga masa penerbangan dan kemudian bertolak ke lapangan terbang

Hari 11

ABU DHABI-KUALA LUMPUR

Transit di Abu Dhabi, UAE sebelum meneruskan penerbangan ke Kuala Lumpur. Insyaallah akan tiba Kuala Lumpur pada jam 1.30 petang.

Interested in this tour? Contact us .