Malay tours

KLIA-DOHA

Berkumpul di KLIA 3 jam sebelum penerbangan untuk urusan daftar masuk penerbangan ke Doha, Qatar. Ketibaan di Doha jam 6.05 pagi. Anda akan disambut oleh wakil kami untuk Doha City Tour; Muzium Sheikh Faisal Bin Qassim Al Thani, Masjid Besar Doha, SouqWaqif, Corniche – tebingl aut Doha untuk bergambar, makan malam & Villaggio, mendaftar masuk hotel.

DOHA – ATHENS

Selepas sarapan pagi masa bebas sebelum bertolak kelapangan terbang untuk penerbangan ke Athens,Greece. Ketibaan di Athens lawatan termasuk – Propylae, Temple of Athena Nike, Parthenon, Erechtheiondan Porch of Maidens, Temple of Olympian Zeus, Panathinaiko Stadium tempat bermulanya Sukan Olimpik moden pada tahun 1896. Bergambar di Greek Parliament House dan Dataran Syntagama. Melewati Taman Nasional, Hadrian’s Arc, St Paul’s Church, Parliament, National Library dan lain-lain. Makan tengahari di RestoranLubnan. Bermalam di Athens.

ATHENS – DELPHI – KALAMPAKA

Selepas sarapan lawatan di Delphi – Temple of Appollo dan Muzium Delphi. Makan tengahari di restoran tempatan da nmasa bebas di perkampungan Arachova yang indah. Bermalam di Kalampaka.

KALAMPAKA – ATHENS

Selepas sarapan melawat Meteora (Bangunan asrama paderi di zaman Rom Timur yang berpusat di Constantinapole kini dikenali dengan nama Istanbul) dan Monumen Leonidas. Makan tenga hari di Restoran tempatan. Masa bebas di petang hari di Athens.

CRUISING – PERLAYARAN

Selepas sarapan pagi sehari penuh berlayar ketiga buah pulau; Poros, Hydra dan Aegina. Bermalan di Athens.

ATHENS – SOUNION –ATHENS

Masa bebas di waktu pagi di Athens dan selepas makan tenga hari bertolak ke Sounion dengan mengikuti jalan di sepanjang pantai. Melawat Temple of Poseidon dan kembali ke Athens.

ATHENS – DOHA – KLIA

Selepas sarapan bertolak kelapangan terbang untuk penerbangan pulang ke Malaysia melalui Doha.

Interested in this tour? Contact us .