5019 – B 5 gun Mac – Kos

Makedonya, Kosova

Gun 1

ISTANBUL – USKUP – TETOVA – OHRID

Sabah Istanbul aktarmali Uskup ucumuz sonrasi Tetova sehrine gidiyoruz burada 1503 de yapilan Alaca camii ziyaretimiz sonrasi Ohrid e devam ediyoruz. Ogle yemegi molasi sonrasi Ohrid turumuza basliyoruz. Ohrid te Kale – Antik tiyatro – St, panteleimon kilisesi – St jovan kilisesi – Mutlaka mary perybleptos kilisesi- ve St. sofia kilisesini disaridan- Gol ustun deki yuruyus parkuru – parsomen yapimi ve son Agac oymaciligi yapan usta nin dukkani gordukten sonra otelimize geciyoruz. Geceleme otelde.

Gun 2

OHRID – St NEUM – BITOLA ( manastir )

Sabah kahvalti sonrasi ilk duragimiz St. Neum manastiri ve dogal golu. Burada ki gezintimiz sonrasinda Atamizin ogrenim gordugu Manastir sehrine geciyoruz.Yolda Balkan savaslarinin unutulmaz ismi Resneli Niyazi beyin konagini ziyaret ettikten sonra yola devam ediyoruz. Manastir da simdi muze olan eski askeri liseyi ziyaret ediyoruz. Shrok sokak ( yuruyus sokagi ), Mahmut bey camii ve turk carsisini ziyaret ettikten sonra otelimize yerlesiyoruz.

Gun 3

BITOLA – USKUP

Kahvalti sonrasi baskent uskup e geri donuyoruz. USKUP te Turk carsisi – Saat kulesi- Tas kopru –Cifte hamam – Rahibe Teresa evi , Vardar nehri kenarin daki Buyuk Iskender ve 2. Philp heykelini gordukten sonra Bit Pazari ve Uskup Kalesi ziyaret ediyoruz.. Son olarak Hava sartlari bagli olarak Matka Kanyonu turumuz var. Sehirde serbest zaman

Gun 4

USKUP – PRIZREN – USKUP

Kahvalti sonrasi Kosovo Ozerk cumhuriyetine geciyoruz. Ilk duragimiz pristine sehre 10 km uzakliktaki Sultan MURAD HUDAVENDIGAR mezari ziyaretimiz sonrasi kisa sehir turu ile birlikte Prizren e dogru yola cikiyoruz.. Prizren de tas kopru – Mehmet pasa hamami –Sinan camii , Carsi, Kalesi, Ortodoks kilisesini ziyaret ediyoruz. Ogle yemegi serbest olarak aldiktan sonra Uskup e dogru yola cikiyoruz. Batil inaniciniz varsa kopru ustunde kilit asarak dilekte bulanabilirsiniz.

Gun 5

USKUP – ISTANBUL

Kahvalti ve Havalimanina transfer.

Bu turla ilgileniyor musunuz?